Известие

Collapse
No announcement yet.

Необяснимо висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от soul
    Уф! И моята гори много ... 18л./100км градско и 12л./100км извънградско. Три термостата смених (един Бер и 2 Вернет-а) и извън градско не мога да я накарам да загрее над 75 градуса. ...
    Колега тия 75* на таблото ли са? Мисля, че е по добре да се премери с калиброван термометър действителната температура на връщащата се от главата охлаждаща течност в казанчето защото може да ви е повреден просто индикатора за температура на таблото, а не самия термодатчик! Но разходът Ви действително е много сериозен. Къде сте я носили в Русе на диагностика?
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #32
      В Русе не съм я носил никъде на диагностика. На тестер са ме закачали в София преди време и миналата седмица тук във фирмен сервиз. Иначе максималният ми разход, до който съм достигал е 20л./100км, но това се получи при едно бясно ходене до София (Русе - София - час и 50 минути) та при такива скорости ми се стори нормален. Аз все си мисля че е от термостата и сега съм се навил да си взема оригинален и да го сменя тоя с който съм от 10-тина дни ... Имам някакво усещане, че не успява да затвори напълно след първоначалното отваряне .
      Alfa Romeo 156 2.0 TS '97

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от soul
        ... Аз все си мисля че е от термостата и сега съм се навил да си взема оригинален и да го сменя тоя с който съм от 10-тина дни ... Имам някакво усещане, че не успява да затвори напълно след първоначалното отваряне .
        Решението си е ваше колега, но все си мисля, че за да локализирате проблема е по-лесно да проверите действителната температура на охлаждащата течност при загрял двигател преди да изхарчите 200+ лв. за оригинален термостат! Другото което се сещам е, че може термостата да си затваря, но просто датчика за температрурата да не отчита вярно... сещате се предполагам от къде взима ЕКУ-то данни за температурата. Затова и Ви посъветвах да премерите първо реалната температура, а термометри с термодвойка под път и над път.
        Успех!
        Have A Nice Day
        o/_______\o
        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
        []=о===о=[]

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от fade
          Първоначално публикувано от soul
          ... Аз все си мисля че е от термостата и сега съм се навил да си взема оригинален и да го сменя тоя с който съм от 10-тина дни ... Имам някакво усещане, че не успява да затвори напълно след първоначалното отваряне .
          Решението си е ваше колега, но все си мисля, че за да локализирате проблема е по-лесно да проверите действителната температура на охлаждащата течност при загрял двигател преди да изхарчите 200+ лв. за оригинален термостат! Другото което се сещам е, че може термостата да си затваря, но просто датчика за температрурата да не отчита вярно... сещате се предполагам от къде взима ЕКУ-то данни за температурата. Затова и Ви посъветвах да премерите първо реалната температура, а термометри с термодвойка под път и над път.
          Успех!
          Колега,

          температурният датчик го сменям с термостата
          Alfa Romeo 156 2.0 TS '97

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от soul
            Колега,

            температурният датчик го сменям с термостата
            Това, че температурният датчик е на термостата го знам много добре колега! Но пък не мога да повярвам, че три пъти "удряте греда" с тия термостати! Вие лично ли си сменяте термостата? Когато сложите новия поне за няколко стотин км. не се ли нормализират нещата? Идват ми и други разни идеи, но според мен трябва да се знаят някой неща преди да се правят заключения и да се дават мнения. Имаме някой примери тук във форума в подкрепа на преждеказаното!

            ПП Забравих, да спомена, с "усещания" не стават тия работи!
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #36
              Неработещ дебитомер с колко може да качи разхода?

              Comment


              • #37
                здравей те колеги,относно температура на таблото.за месец ходя два пъти на диагностика в двата най-добри сервиза в пловдив за проблем при сутрешното палене,та втория път беше във ФИАТ и там големия мозък с лаптопа ми казва че имам разминаване с 10 градуса м/у табло и температурата на компа,а три дена преди това засичах датчика с лаборантски темометър в казанчето и паралелно вързан с него електронен на термостата+ моя на таблото,и така табло+електронен 90 градуса,живачния 89 градуса и как така неми бил вярен датчика.слизам аз и при 100градоса по неговата щайга отварям казанчето за водата и опули очи.попитах от каде идва проблема при студеното палене и той ми дига рамене и ми вика едно НЕЗНАМ,та питам го аз за какво да Ви плащам 30 лева а той най-нахално ми вика толкова струва диагностиката която показа че всичко е супер по двигателя само дето сутрин като запаля 10 секунди щеми паднат разапределителните валове.
                Alfa Mito 1.4
                156 2.0 155 ex
                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                Comment


                • #38
                  И аз бях тръгнал да сменям новия термостат но на диагностиката ми казват термостата си отваря и затваря нормално,викам маистора да види на таблото какво показва (70гр) ,до термостата има един забит датчик в блока за темп. на таблото,тои лъже.Смених го и всичко е в норма.

                  П.П. висок разход за мен е ламда и нищо друго !
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от nikotm
                    здравей те колеги,относно температура на таблото.за месец ходя два пъти на диагностика в двата най-добри сервиза в пловдив за проблем при сутрешното палене,та втория път беше във ФИАТ и там големия мозък с лаптопа ми казва че имам разминаване с 10 градуса м/у табло и температурата на компа,а три дена преди това засичах датчика с лаборантски темометър в казанчето и паралелно вързан с него електронен на термостата+ моя на таблото,и така табло+електронен 90 градуса,живачния 89 градуса и как така неми бил вярен датчика.слизам аз и при 100градоса по неговата щайга отварям казанчето за водата и опули очи.попитах от каде идва проблема при студеното палене и той ми дига рамене и ми вика едно НЕЗНАМ,та питам го аз за какво да Ви плащам 30 лева а той най-нахално ми вика толкова струва диагностиката която показа че всичко е супер по двигателя само дето сутрин като запаля 10 секунди щеми паднат разапределителните валове.
                    еми приятел,незнам.много хора ревът от тоя проблем(включително и аз),но не можем да разберем къде е!?
                    Аlfa156 1.8TS 2000

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от vovata
                      И аз бях тръгнал да сменям новия термостат но на диагностиката ми казват термостата си отваря и затваря нормално,викам маистора да види на таблото какво показва (70гр) ,до термостата има един забит датчик в блока за темп. на таблото,тои лъже.Смених го и всичко е в норма.

                      П.П. висок разход за мен е ламда и нищо друго !

                      на бош ли е тоя датчик и колко струва , и освен да показва градусите на таблото има ли друга функция,т.е. усети ли се някакво друго подобрение в работата на колата
                      156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
                      TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от vaskoni
                        Първоначално публикувано от vovata
                        И аз бях тръгнал да сменям новия термостат но на диагностиката ми казват термостата си отваря и затваря нормално,викам маистора да види на таблото какво показва (70гр) ,до термостата има един забит датчик в блока за темп. на таблото,тои лъже.Смених го и всичко е в норма.

                        П.П. висок разход за мен е ламда и нищо друго !

                        на бош ли е тоя датчик и колко струва , и освен да показва градусите на таблото има ли друга функция,т.е. усети ли се някакво друго подобрение в работата на колата
                        датчика може да е на различни фирми оригиналният е магнет марели и има и друга функция освен температурата на таблото, от него вземе информация и компа за температурата на двигателя.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от vaskoni
                          Първоначално публикувано от vovata
                          И аз бях тръгнал да сменям новия термостат но на диагностиката ми казват термостата си отваря и затваря нормално,викам маистора да види на таблото какво показва (70гр) ,до термостата има един забит датчик в блока за темп. на таблото,тои лъже.Смених го и всичко е в норма.

                          П.П. висок разход за мен е ламда и нищо друго !

                          на бош ли е тоя датчик и колко струва , и освен да показва градусите на таблото има ли друга функция,т.е. усети ли се някакво друго подобрение в работата на колата
                          датчика може да е на различни фирми оригиналният е магнет марели и има и друга функция освен температурата на таблото, от него вземе информация и компа за температурата на двигателя.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #43
                            Здравейте колеги.Искам да споделя мнението си за разхода както и една статистика която направих.
                            Един ден си записвах всеки маршрут който правя през деня в София,час на тръгване,изминати километри,час на пристигане.Оказа се че през деня съм изминал 48км за 3,40h.Ако следвам логиката би трябвало 100км да ги измина за малко повече от 7,00h.При това сигурно 70% са на 1,2 ра предавка.При средна скорост от 50км това разтояние би трябвало да го измина за 2,00h.Остават 5,00h на място.Колко ни харчат колите за 1,00h на място?Ето там е причината според мен, за разхода при мен и вас от 14,0-14,5 през лятото и 17,0-18,0 през зимата в София и другите големи градове със същият проблем.ЗАДРЪСТВАНЯТА.Разбира се не трябва да се игнорира и всеки един проблем свързан с изправноста на колата ,споменати в изказванята на колегите по горе.
                            Alfa Romeo 156 2.5 V6

                            Comment


                            • #44
                              Забравих да спомена че извън града при яка ръчка 180,190,200.. назхода ми е около 9,7-10,2 като съм чипван с JR ,пилната глава и др.
                              А в градове без задръстваня е 12,0-13,0.Ловеч,Троян
                              Alfa Romeo 156 2.5 V6

                              Comment


                              • #45
                                Забравих да спомена че извън града при яка ръчка 180,190,200.. назхода ми е около 9,7-10,2 като съм чипван с JR ,пилната глава и др.
                                А в градове без задръстваня е 12,0-13,0.Ловеч,Троян
                                Ми този разход го дават по каталог!
                                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                                Comment

                                Working...
                                X